اصفهان؛

استقلال قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تعامل خوب و سازنده با دیگر نهادها و بخش های اداری و اجرایی کشور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد خسروی وفا ' در دیدار با ' آقوان هوسپیان' رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کشور ارمنستان افزود: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تعامل خوب و سازنده با دیگر نهادها و بخش های اداری و اجرایی کشور دارد که باعث قوت در انجام امور و سرعت در نیل به اهداف عالیه نظام می شود.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) گفت: آموزه های دینی این پیامبر عظیم الشأن و سایر پیامبران الهی چراغ روشنی برای هدایت بشریت است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کشور ارمنستان و هیات همراه به ایران موجب تحکیم هر چه بیشتر دستگاه قضایی ایران و ارمنستان شود.
خسروی وفا در پایان برای ملت و مسئولان کشور ارمنستان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.
رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کشور ارمنستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به ایران و شهر تاریخی اصفهان گفت: ‌شهر زیبای اصفهان نمادی از فرهنگ ایرانی اسلامی است و از اینکه این شهر و مسئولان قضایی آن را از نزدیک دیدم بسیار خوشحال هستم.
آقوان هوسپیان در بخشی از سخنان خود اسلام و مسیحیت را ادیان صلح و دوستی دانست و افزود: ادیان آسمانی و الهی برای هدایت و برقراری صلح و دوستی میان اقوام و بشریت هستند که متأسفانه در طول تاریخ با سوء استفاده از آن، برای اهداف شوم برخی گروه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.
رئیس کمیته تحقیق و بازرسی ارمنستان، نتیجه سفرش به جمهوری اسلامی ایران را امضای سند در راستای مقابله با هر گونه فساد سازمان یافته اعلام کرد.
رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کل جمهوری ارمنستان به منظور دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان روز دوشنبه وارد این شهر شد.
' آقوان هوسپیان ' در این سفر با استاندار، رئیس کل دادگستری و رئیس اداره کل بازرسی استان دیدار و گفت و گو کرد.
آقوان هوسپیان، رئیس کمیته تحقیق و بازرسی ‌کل جمهوری ارمنستان در راس هیاتی روز شنبه هفته جاری به دعوت رئیس سازمان بازرسی کل کشور وارد تهران شد.
حدود هفت هزار نفر از ارامنه در استان اصفهان زندگی می کنند که بیشتر آنها ساکن شهرستان اصفهان هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.