اعضای هیئت مدیره پرسپولیس پیگیر بازنشستگی طاهری

علی اکبر طاهری به همراه دو عضو هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا تکلیف بازنشستگی اش مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در تدارک جشن قهرمانی نیم فصل اول بودند که خبر بازنشتگی علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه شوکی بر پیکره این تیم وارد کرد. 

علی اکبر طاهری چند روز پیش در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که بازنشسته است و دیگر قادر به اداره پرسپولیس نیست. براین اساس وزیر ورزش و جوانان باید مجوزی برای ادامه همکاری طاهری از هیئت دولت بگیرد تا وی همچنان در باشگاه پرسپولیس فعالیت کند. 

طاهری بعد از اعلام خبر بازنشتگی اش بعد از غیبت یک روزه امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا همچنان امور اداری باشگاه را انجام بدهد تا تکلیفش مشخص شود. 

جعفر کاشانی و گرشاسبی دو عضو هیات مدیره هم همراه طاهری به باشگاه پرسپولیس رفتند تا در جلسه ای موضوع بازنشتگی طاهری را بررسی کنند.  

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس روز گذشته به وزارت ورزش و جوانان رفت تا در جلسه ای با سلطانی فر، وضعیت سرپرستی طاهری را جویا شود. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: طاهری طبق قانون بازنشسته  است و برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به دریافت مجوز دارد در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان اقدامی برای اخذ مجوز برای طاهری نکرده است. 

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: برانکو لیست ورود و خروج بازیکنان را به باشگاه داده است اما فعالیت ما برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو همزمان با شروع رسمی نقل و انتقالات است تا مشکلی پیش نیاید. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار