ترکاشوند:مشکل بازنشستگی طاهری حل می شود

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم مشکل بازنشستگی طاهری با حمایت وزیر ورزش و جوانان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه سه جانبه میان طاهری و دو عضو هیات مدیره برای بررسی بازنشستگی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز برگزار شد اما آنها بعد از برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس را ترک کردند و حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشدند. 

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بازنشستگی طاهری بیان کرد: طاهری به همراه گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس برای تعیین وضعیت خود صبح امروز به وزارت ورزش و جوانان رفتند اما آنها به علت حضور نداشتن وزیر ورزش و جوانان بدون حصول نتیجه ای وزارتخانه را ترک کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم طاهری در باشگاه پرسپولیس می ماند و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای سرپرست باشگاه پرسپولیس مجوز قانونی می گیرد. 

ترکاشوند درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: برانکو قبل از سفر به کرواسی لیست بازیکنان مد نظرش داده است اما ما منتظر بازگشت برانکو هستیم که با هماهنگی وی بازیکن جذب کنیم.

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما در چند پست نیاز به بازیکن دارد که در فصل نقل و انتقالات فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو آغاز می کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار