زادمهر:قانون در مورد بازنشستگی طاهری باید اجرا شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بحث بازنشستگی طاهری درست باشد وی باید از سرپرستی پرسپولیس کنار برود.

زادمهر: بحث قانونی بازنشستگی طاهری باید اجرا شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زادمهر درباره موضوع استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر طاهری طبق قانون بازنشسته باشد باید از باشگاه پرسپولیس برود به هر حال بحث قانونی مطرح است و مسئولان باشگاه به قانون پایبندند.

وی درباره جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بررسی وضعیت دانشگاه پرسپولیس و لیست ورودی و خروجی بازیکنان در نقل و انتقلات لیگ برتر از جمله مباحث مطرح شده در جلسه هیئت مدیره بود همچنین مقرر شد که طبق اصول حرفه‌ای قبل از فصل نقل و انتقالات مذاکره‌ای با بازیکنان مدنظر برانکو نداشته باشیم.

زادمهر تصریح کرد: لیست ورودی و خروجی باشگاه پرسپولیس مدتی پیش از سوی برانکو اعلام شد و قرار است طبق اصول حرفه‌ای عمل کرده و قبل از تفاهم نهایی با بازیکنان نام آن‌ها را رسانه‌ای نکنیم. شاید گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره بازیکنان مدنظر برانکو درست باشد اما ما تا قبل از نهایی شدن صحبتی در این خصوص انجام نمی‌دهیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: فضای آرام در باشگاه و دوری از حواشی یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر بوده است به هر حال دوست داریم که در فضای آرام بهترین تصمیم را برای پرسپولیس بگیریم همچنین برای حسابرسی مالی باشگاه از حسابداران زبده کمک خواهیم گرفت.

زادمهر درباره وضعیت بازیکنان بی‌کیفیت اکراینی بیان کرد: این بازیکنان با تائید برانکو جذب شدند و ما هم به نظر وی احترام می‌گذاریم همچنین دخالتی در لیست ورود و خروج بازیکنان نمی‌کنیم این موضوع در حیطه اختیارات برانکو سرمربی تیم است و ما به وی احترام می گذاریم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شایعه جذب سروش رفیعی، بیت سعید و جدایی آرام‌ طبع بیان کرد: در جلسه امروز هیئت مدیره فقط در مورد زاهدی و رحمتی بحث شد چرا که این دو بازیکن خواستار جدایی از پرسپولیس هستند که با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان خوب، برانکو با جدایی این دو بازیکن موافقت کرده است، به همین دلیل این دو بازیکن به صورت قرضی به یک تیم دیگر می‌روند.

زادمهر در ادامه تصریح کرد: باشگاهی موفق است که هر 27 بازیکن آن مد نظر تیم‌ها باشد و ما باید افتخار کنیم که کیفیت بازیکنان پرسپولیس آنقدر بالا است که تیم‌ها برای جذب‌ آن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی درباره برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ بیان کرد: پیگیری‌های لازم را برای برگزاری بازی با تیم‌های بزرگ قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهیم برگزاری بازی با تیم‌های بزرگ می‌تواند منبع درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا تیم پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار