سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

داوری بسیار ضعیف بود/از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم

عباس روزپیکر گفت:داوری بازی بسیار ضعیف بود و تیم ما از این ناحیه بسیار ضربه خورد.

عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش در مقابل شهرداری ساوه اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود. متاسفانه بازیکنان ما امروز موقعیت های زیادی خراب کردند و در ضربات آخر بی دقت بودیم، داوری مسابقه بسیار ضعیف بود و به تیمه ما ضربه زد و بسیار بی جهت تیم ما 5 خطا شد.

وی ادامه داد:روی یک کار ایستگاهی گل خوردیم و بعد از آن نیز بازی در پاورپلی 4  5 موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم و نشد که به گل تبدیل شود و اگر بیشتر دقت می کردیم می توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در انتها گفت: روی دفاع و ضدحملات کار کرده بودیم چون دو نفر از بازیکنان خوبمان نبودند. کارهایی که می خواستیم در زمین پیاده کنیم را توانستیم اجرا کنیم البته موقعیت های خیلی خوبی روی دروازه حریف ساختیم، اما متاسفانه نتواستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال این بازی به پایان رسید و برای بازی بعد آماده می شویم. هفته آینده میزبان فرش آرا مشهد هستیم و امیدوارم با یک برنامه ریزی مناسب و استفاده از امتیاز میزبانی با دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار