سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشرو قم:

امیدواریم نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم

رضایی گفت:با حفظ تمرکز و مدیریت بازی توانستیم مقاوت را شکست دهیم.

مهدی رضایی سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروقم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش مقابل مقاوت البرز اظهار کرد:امروز با یک بازی خوب و با حفظ تمرکز توانستیم تیم جوان اما با کیفیت مقاومت البرز را شکست دهیم، تیمی که هفته گذشته گیتی پسند صدرنشین را متوقف کرده بود.

رضایی افزود: تیم ما از تمامی تیم های لیگ برتری دیرتر بسته شد ولی نسبت به توان مالی و شرایط موجود نتایج بدی کسب نکردیم. متاسفانه در هفته گذشته به خاطر ضعف داوری بازی را واگذار کردیم اما در این بازی نشان دادیم تیم بسیار خوب و با انگیزه ای هستیم.

وی با اشاره به اخلاق مداری کادر فنی افزود: محمدرضا حیدریان از اخلاق مدارترین مربیان ایران است و برایمان فرهنگ سازی و روح پهلوانی مهمتر از برد و باخت است، ما تمام تلاشمان را می کنیم که در هفته ای که میزبان هستیم نهایت احترام و مهمان نوازی را انجام دهیم و در هفته هایی که مهمان هستیم نیز مهمان کم دردسری باشیم.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروقم در پایان خاطر نشان کرد: در تعطیلات نیم فصل سه بازیکن خوب جذب کردیم، که یکی از آنها سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد و امیدواریم بتوانیم شرایط تیم را بهتر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار