اصفهان؛

زمینه سازی حضور جوانان در مدیریت روستاهای تیران و کرون

فرماندار تیران و کرون گفت: زمینه سازی و تشویق جوانان برای حضور در فرآیند مدیریت روستاهای شهرستان تیران و کرون ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی در گردهمایی دهیاران روستاهای شهرستان تیران و کرون افزود: جوانان روستایی باید برای مشارکت در نهادهای محلی و مردمی مانند شوراهای اسلامی تشویق شوند و در این عرصه ها وارد شوند تا اینکه به نیازهای نسل جوان و توسعه یافتگی روستاها کمک شود.
وی بیان کرد: اگر زمینه سازی و جلب مشارکت جوانان برای حضور در عرصه مدیریت محلی روستایی فراهم شود شاهد اتفاقات جدیدی در روستاها و کمک به رشد و رونق زندگی روستایی می شود که دهیاران در این خصوص نقش آفرین هستند.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستاها، تصریح کرد: دهیاران در انتخابات تنها به ایجاد بستر برای افزایش مشارکت عمومی مردم برای حضور در این عرصه مهم تلاش کنند و از جانب داری و حمایت از کاندیدخاصی بپرهیزند.
وی ادامه داد: با وجود انتخابات پیش رو نباید خدمت به مردم فدای این گونه موضوعات شود و دهیاران تنها به وظیفه خود عمل کنند و مردم روستاها را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.
رحمانی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها گفت: دولت یازدهم به توسعه همه جانبه روستاها و رونق زندگی روستایی و تقویت ظرفیت های این بخش از کشور توجه ویژه ای دارد که دهیاران با برنامه های که برای آن ها تدوین شده با ارائه طرح در این جهت گام بردارند.
وی ادامه داد: در سه سال گذشته توجه ویژه ای به نیازهای بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و عمرانی روستاهای شهرستان تیران و کرون شده است که تدوین برنامه برای رونق گردشگری روستایی و بومی گردی مصداقی ازاین توجه هاست.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.