دوازدهمین رویداد تجربه بازی‌ساز برگزار شد

دوازدهمین رویداد ماهانه «تجربه‌ بازی‌ساز» در روز پنجشنبه، ۲ دی ماه توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار شد. این رویداد به طور ماهانه با هدف آشنا سازی بازی‌سازان با یکدیگر و همینطور اشتراک تجربه‌های آنها برگزار می‌شود.

دوازدهمین رویداد تجربه بازی‌ساز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: نکته ویژه دوازدهمین تجربه بازی ساز برگزاری جشن سالگرد تاسیس انستیتو ملی بازی‌سازی در آن بود و به این منظور مراسم مفصلی برنامه ریزی شده بود و از تمام عوامل و دست‌اندرکاران زحمت‌کش انستیتو در طی این سال‌ها تشکر ویژه به عمل آمد و خاطرات سال های گذشته در آن مرور شدند.

بخش نخست دوازدهمین تجربه بازی‌ساز به فعالیت‌های استودیو نواگیم اختصاص داشت. در این بخش ابتدا حمید نعیمی، مدیر استودیو نوا گیم به روی صحنه رفت تا درباره تجربه خود و گروه نوا از ساخت بازی‌هایی با محوریت مسابقات رانندگی بگوید و همینطور انتشار بازی‌های این گروه در بازار داخلی و بین‌المللی و اینکه چگونه توانستند به موفقیت خوبی برسند.

نعیمی نخست در مورد گروه و نحوه شکل گیری نوا گیم صحبت کرد. تیم اصلی نوا متشکل از ۷ نفر است؛ ۴ برنامه‌نویس، ۲ هنرمند و مدیر پروژه. هسته گروه توسط آقای نعیمی و آقای کاشانی کیا در سال ۸۹ با ایده ساخت بازی اسپید آپ شکل گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی سازی ، رویداد ، ملی ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار