همدان؛

همدان؛ فاتح رقابت‌های زورخانه‌ای زندان‌های کشور

نخستین دوره رقابت ورزش‌های زورخانه‌ای زندان‌های کشور با قهرمانی تیم اداره کل زندان‌های همدان پایان یافت.

همدان؛ فاتح رقابت‌های زورخانه‌ای زندان‌های کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر نخستین دوره رقابت‌های زورخانه‌ای زندان‌های کشور گفت: این دوره از پیکارها با حضور حدود 200 مددجو از 25 استان به مدت سه روز در محل سالن امام علی(ع) و شهدای گمنام دانشگاه آزاد شهر همدان برگزار شد.

محسن عبدالملکی اضافه کرد: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در پنج رشته انفرادی چرخ چمنی، کباده، چرخ تیز، سنگ و میل بازی به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: در مجموع تیمی، پس از استان همدان، استان‌های اصفهان و کرمانشاه رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دبیر نخستین دوره رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای زندان‌های کشور افزود: در رشته کباده استان اصفهان و همدان به ترتیب اول و دوم شدند و زنجان و کرمانشاه مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

استان سمنان در رشته 'سنگ' رتبه نخست را کسب کرد و مددجویان زندان‌های همدان در رشته سنگ رتبه دوم را کسب کرده و استان‌های اصفهان و کردستان به صورت مشترک سوم شدند.

مددجویان همدان در رشته 'چرخ تیز' نیز موفق به کسب مقام اول شدند و خوزستان جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و طبق نظر هیات داوران دیگر استان‌های شرکت‌کننده به علت کسب نکردن حدنصاب نمره نتوانستند بر جایگاه سوم بایستند.

در رشته میل بازی استان‌های چهارمحال بختیاری، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در رشته چرخ چمنی تنها مددجویان استان کرمان موفق به کسب نمره و کسب مقام شده و دیگر استان‌های شرکت‌کننده در این رشته نتوانستند رتبه دوم و سوم را کسب کنند.

وی اظهار کرد: در این آئین به استان‌هایی که در مجموع امتیازات تیمی حائز مقام شده بودند تندیس اهدا شده و به برگزیدگان در رشته‌های مختلف نیز مدال‌هایی به همراه لوح و هدایای نقدی تعلق گرفت.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.