افزایش پهنای باند اینترنت در مازندران

پهنای باند اینترنت استان مازندران تا 5 ماه آینده به چهار برابر وضعیت موجود افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در نشست شورای اداری مازندران در تنکابن بابیان اینکه مازندران به دلایل مختلف نظیر گردشگری و آنکه محصولاتش برای کل کشور مفید است، توانایی بسیار بالایی دارد افزود: همواره بنا ما بر این بود تا زیرساخت‌های آی سی‌تی را کامل شود.

وی افزود : در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آی سی‌تی هزینه شد و تا 5ماه آینده ۴۲۲ میلیارد تومان دیگر سرمایه‌گذاری می شود و پهنای باند تا شهریور سال آینده چهار برابر افزایش می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تورم هم اکنون در کشور به کمتر از هشت درصد رسیده است ،گفت : تولید روزانه نفت در کشور به بیش از 2 میلیون و 900 هزار بشکه رسیده که در 3 دهه اخیر بی سابقه است .

واعظی با بیان اینکه 5 ماه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مانده است افزود : زمان انتخابات همان زمانی است که قانون اعلام می کند و دولت به هیچ عنوان وارد فضاهای حاشیه ای و جانبی نخواهد شد .

وی  گفت : بزرگترین دستاورد خارجی دولت برجام است ولی متأسفانه برخی از افراد به بدعهدی آمریکا توجه نمی کنند و تمام انتقادهای خود را به سمت و سوی مذاکره کنندگان نشانه گرفتند.

واعظی با بیان اینکه مذاکرات برجام مزیت های فراوانی در بخش اقتصادی داشته است ، افزود : یکی از این مزیتها افزایش صادرات غیرنفتی در مقابل واردات است.

وی گفت : معضلات مطرح شده غرب استان از جمله تأمین آب شرب و نبود کمربندی در جلسه هیأت دولت مطرح می شود تا برای رفع آن برنامه ریزی شود .

وی با اشاره به این که مازندران پس از تهران بهترین رتبه زیرساختی را در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات دارد، گفت : در تمام شهرهای استان زیرساختهای فناوری ارتباطات و اطلاعات نسل سوم و در 15 شهر دیگر زیرساختهای نسل چهارم وجود دارد .

وزیر ارتباطات برای رفع مشکل زیرساختهای مازندران قول مساعد داد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار