امام جمعه مشهد؛

هیچ نیروی در برابر قدرت نظام جمهوری اسلامی نمیتواند ایستادگی كند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد گفت:نظام با قدرت در حال توسعه است و هیچ نیروی در برابر این قدرت نمیتواند ایستادگی كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه افزود:جامعه گذشته مشكلاتش بیشتر از جامعه امروز بود و رشد جامعه امروزی را نداشت.

وی در ارتباط با١٧دی ماه كه مصادف با كشف حجاب اجباری دولت پهلوی بود گفت: در مسجد گوهرشاد شهدایی به اسلام تقدیم شد بخاطر یك جریان بی دینی كه میخواست دین زادیی كند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انگیسی ها طرح كشف حجاب را مطرح كردند تا با این طرح نیرو های كارآمد در كشور پرورش پیدا نكند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در رابطه با اینكه نقش زن چقدر در پرورش افراد جامعه مؤثر است، افزود:زنان انسان ساز هستند و خداوند زن را خلق كرد تا انسان بسازد حال اگر حجاب نداشته باشد فرزندی كه تربیت میكند بی بند و بار میشود.

وی در باره صحبتهای مقام معظم رهبری كه نسل سوم انقلاب به مراتب پیشرفته تر از نسل اول انقلاب هستند،افزود:شهدای هسته ای ما به دست مادارن انقلابی پرورش یافته اند.

امام جمعه مشهد در ارتباط با نقشه دشمن گفت:دشمن قصددارد با بی حجاب كردن نیروی انسانی را از بین ببرد.

آیت الله علم الهدی در رابطه با مراقبت های خانواده ها ادامه داد:اصول دینی در بین خانواده ها باید رعایت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:تا زمانیكه نظام با قدرت در حال توسعه است دشمن نمیتواند جنگ نرم راه بیاندازید،همانطور كه نتوانست در ٨سال دفاع مقدس این كار را انجام دهد.

انتهاى پیام//ا.آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۷ دی ۱۳۹۵
با فساد و اختلاس و اشرافیگری و زمینخواری و املاک و جقوقهای نجومی و مالیات گرفتن از قشر کم درآمد و پیچوندن مالیات ثروتمندان دیگر نیاز به جنگ نرم نیست
آخرین اخبار