امام جمعه دیر:

مسئولان ما در مساله برجام زحمت خود را کشیدند

امام جمعه دیر گفت: اختلاف بین مسئولان به جامعه ضرر می رساند و دست مایه ای برای رسانه های بیگانه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر با تاکید بر همکاری و تعامل بین قوای سه گانه افزود: سران قوا اگر در مسئله ای اختلاف دارند آن را در میان خود حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: اختلاف بین مسئولان باعث امیدواری دشمن و ناخرسندی دوستان انقلاب می شود.

امام جمعه دیر با اشاره به سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب به دستور رضا خان افزود: عوامل استعمار در ترکیه و ایران با آگاهی نسبت به نقش مهم زن در جامعه برآن شدند که حجاب را از سر زنان بردارند.

وی با بیان اینکه حجاب باید اعتقادی باشد، اضافه کرد: زنان شجاع و پاکدامن در مقابل این طرح استعماری ایستادگی کردند و در مسجد گوهرشاد مشهد به خاک و خون کشیده شدند. 

حسینی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دولت های مختلف عزم جدی برای پر رنگ کردن نقش حجاب بعنوان یک ارزش اسلامی در جامعه دیده نشد و این مساله را کم ارزش جلوه می دهند. 

وی با اشاره به سالگرد برجام گفت: مسئولان در مساله برجام بدون هرگونه اغراق و کم کاری زحمت خود را کشیدند و امروز باید در مقابل زیاده خواهی، بدعهدی، دبه درآوردن و فشار استکبار، دولت و ملت با وحدت و همدلی ایستادگی کنند. 

امام جمعه دیر در رابطه با قیام خونین مردم قم نیز گفت: قیام خونین مردم قم نقطه عطف و درخشانی در انقلاب و کشور شد و مردم با بصیرت، بیداری و وفاداری به صحنه آمدند و به وظیفه خود عمل کردند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.