امام جمعه موقت گناوه:

19 دی نقطه عطفی برای همه مردم ایران است

امام جمعه موقت گناوه گفت: شادی در دین به معنای گناه و معصیت نیست و نباید به بهانه میلاد امامان و جلسه های گناه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: مجلس گناه در اصل زشت و ناپسند است اما اگر چنین مجالسی به نام اهل بیت (ع) باشد زشتی آن مضاعف تر می شود.

وی اظهارکرد: بسیاری از آئینهایی که به نام اهل بیت (ع) برپا می شود، در شان امامان نیست و باید به این مسائل توجه کرد.

امام جمعه موقت گناوه گفت: دین اسلام دینی برپایه خمودگی و حزن و اندوه نیست بلکه دین شادمانی است و باید در سالروز ولادت امامان معصوم (ع) ازجمله امام حسن عسکری (ع) چهره شادی در چهره شیعیان نمود زیادی پیدا کند.

وی افزود: از همه مسئولان درخواست می شود که اگر مجوز مجلسی صادر می شود، اول جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد و اگر قرار است به نام اهل بیت (ع) مجلس گناهی برگزار شود، اجازه ندهند. اگر کسی انتقاد یا اعتراضی به مجوز جلسه ای دارد به معنای مخالفت با انقلاب و دولت نیست بلکه از سر دلسوزی است.

امام جمعه موقت گناوه افزود: مبادا در شهری که مردم آن متدین هستند مجلسی به نام اهل بیت (ع) و به کام ابلیس و شیطان برگزار شود.

وی با اشاره به قیام مردم قم گفت: 19 دی نقطه عطفی برای همه مردم ایران است باید درس عبرتی برای همگان باشد. هرجا مردم احساس وظیفه کردند و با بصیرت خود تشخیص دادند باید از رهبری و انقلاب دفاع کنند، انقلاب ماندگار و پایدار می ماند.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: گناوه ، مجلس گناه ، 19 دی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.