در لیگ برتر فوتبال استان رخ داد؛

نیمه تمام ماندن بازی به دلیل تهدید داور

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر یک بازی نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار دو تیم شاهین بندر عامری و شاهین خورموج در ورزشگاه تختی خورموج تنها یک نیمه انجام شد و به دلیل درگیری و تهدید داور بازی در نیمه دوم انجام نشد. در این بازی ابتدا امین اله کهن از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه شاهین بندر عامری را باز کرد ولی چند دقیقه بعد از این گل وقتی عارف توسلی قاضی این میدان نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان داد اعتراض ها هم آغاز شد و با ورود توپ به دروازه این روند ادامه پیدا کرد. این گل را مهدی تنو به ثمر رساند.

وقتی سوت پایان نیمه نخست به صدا در آمد توسلی به وسیله چند بازیکن احاطه شد و مشخص نشد چه موضوعی پیش آمد که داور بوشهری حاضر به ادامه بازی نشد البته ورود رضا حیدری بازیکن محروم شاهین بندر عامری به زمین هم از دلایل درگیری های این بازی بوده است. تماشاگران خورموجی هم که از قضاوت داور ناراضی بودند به تنش در ورزشگاه دامن زدند.

سید علی مقامس زاده سرمربی شاهین خورموج در پایان بازی گفت: اتفاق خاصی نبود که بازی قطع شود اگر برای چنین مسایلی قرار باشد بازی انجام نشود بیشتر بازی های استانی تعطیل می شود. سرمربی شاهین خورموج همچنین اظهار داشت: تیمش هیچ دخالتی در موارد اتفاق افتاده نداشته است و انتظار می رود حکم منصفانه ای صادر شود.

عباس صفری سرپرست شاهین بندر عامری هم در پایان بازی گفت: ما برای انجام بازی رفتیم و تمام شرایط بازی را رعایت کردیم و اگر داور تهدید هم شده است ارتباطی با تیم ما نداشت.

تیم داوری وقتی در بین دو نیمه به اتاق داوران رفتند حاضر به ادامه قضاوت در این بازی نشدند و دخالت مسئولین استانی هم نتوانست تیم داوری را متقاعد کند تا این بازی به اتمام برسد.

وقتی داور بازی حاضر به ادامه بازی نشد از داور چهارم درخواست شد تا بازی را ادامه دهد که زارعی هم پذیرفت ولی یکی از کمک داوران ساز مخالف زد؛ ماجرا همچنان دنبال می شد و بالاخره یک کمک داور از خورموج برای قضاوت پیدا شد اما باز هم تیم داوری تکمیل نشد و این بازی نیمه تمام ماند.

گر چه هنوز گزارش کتبی داور به هیات فوتبال استان نرسیده است ولی به احتمال فراوان این بازی تکرار خواهد شد.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: فوتبال ، داور ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.