واکنش قالیباف به حضورش در انتخابات

وظیفه داریم کار کنیم، جایش مهم نیست

شهردار تهران گفت: در شهرداری می‌مانم یا برای ریاست جمهوری اقدام می کنم مهم نیست چرا که ما وظیفه داریم تنها کار کنیم.

وظیفه داریم کار کنیم و جایش مهم نیستبه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل‌های تقاطع‌های غیر هم سطح کاروانسرای سنگی یک و دو پل شرق به تقاطع بزرگراه نیایش و چمران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شما می‌خواهید در شهرداری بمانید یا رئیس جمهور شوید واکنش نشان داد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم کار کنیم و جایش مهم نیست.

وی افزود: امروزه مردم شهر تهران با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند که با افتتاح این سه پروژه می‌توانیم کمی از مشکلات را کاهش دهیم.

قالیباف با بیان این که امروز شاهد بهره برداری یکی از پروژه‌های خوب در شهر تهران هستیم، ادامه داد: این پروژه در یکی از مناطق محروم افتتاح شد اما تنها متعلق به این منطقه نیست.

شهردار تهران با تاکید بر این که از امروز  همه شهروندانی که برای ورود و خروجشان از این مسیر عبور می‌کنند می‌توانند از این پس تردد راحتی از پل‌های غیرهم سطح داشته باشند، تصریح کرد: در گذشته به دلیل ورود خودروها از جاده مخصوص شاهد ترافیک شدید در این مسیر بودیم.

قالیباف با بیان این که با افتتاح این پل همه نقاط کور ترافیکی ورودی شهر تهران تا حدودی برطرف خواهد شد، تاکید کرد: 200 میلیارد تومان هزینه ساخت این پروژه شده است.

وی افزود: امروز همزمان با این پروژه رمپ راستگرد اتوبان چمران و نیایش را نیز افتتاح کردیم و از این پس شهروندان می‌توانند از نیایش به یادگار امام به سمت جنوب تردد راحتی داشته باشند.

شهردار تهران با اشاره به مشکلاتی که در خصوص این پروژه با آن رو به رو بوده اند، گفت: به نظر بنده مشکلات را نباید برای مردم بیان کرد چراکه مردم  تنها باید حل آن را مشاهده کنند.

قالیباف در خصوص طولانی شدن این پروژه افزود: برای نخستین بار در این پروژه از طراحی سبک پل‌های صندوقچه‌ای استفاده شد به همین دلیل این پروژه کمی زمانبر شد.

وی با تاکید بر این که احداث پل‌های غیرهم سطح از نظر فنی سرآغاز یک تحول عظیم بوده است، گفت: در خصوص باقی ماندن 55 پروژه نیمه تمام عمرانی شهرداری به مردم قول دادیم و سر قولمان نیز هستیم.

شهردار تهران افزود: نمی‌توانیم برای مردم بهانه بیاوریم که به دلیل برخی مشکلات، پروژه اجرا نمی شود.

قالیباف با تاکید بر این که از دولت توقع کمک داریم،تصریح کرد: یا ما به مردم قول نمی‌دهیم و یا اگر قول می‌دهیم حتما آن را انجام می‌دهیم.

وی به مشکل عدم حمایت دولت و همچنین مشکل تحریم‌ها، اشاره کرد و گفت: سعی داریم با سرعت زیاد این مشکل را حل کنیم و در کوتاهترین زمان، شاهد افتتاح پروژه های باقی مانده باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۵
واقعا که ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار