کرمانشاه؛

ارجاع تمامی پرونده های طلاق به مراکز مشاوره

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خواستار ارجاع تمامی پرونده‌های طلاق به مراکز مشاوره شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امید قادری اظهار کرد: در حال حاضر صرفا پرونده‌های طلاق توافقی به مراکز مشاوره ارجاع می‌شوند.

قادری با تاکید بر اینکه باید تمامی پرونده‌های طلاق به مراکز مشاوره ارجاع شوند، اظهار امیدواری کرد: این اقدام بتواند در زمینه کاهش آمار طلاق در جامعه مثمرثمر باشد.

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه همچنین خواستار قرار گرفتن اعتبار تاسیس دفاتر مشاوره خانواده در دادگستری های سراسر استان در اختیار بهزیستی شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها دفاتر مشاوره نداریم، تصریح کرد: برای راه‌اندازی دفاتر مشاوره مشکل تامین اعتبار داریم.

طهمورث الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه نیز در این نشست از طلاق به عنوان یکی از معضلات فرهنگی جامعه یاد و اظهار کرد: باید سازوکارهای مورد نیاز کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی متاثر از آن که جنبه منکر دارند، فراهم شود.

وی کاهش طلاق به عنوان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی را از مطالبات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: این موضوع در استان نیز مورد تاکید بوده و جزو موضوعات ضروری و اولویت‌دار است و لذا اعتبارات مورد نیاز راه اندازی دفاتر مشاوره تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار