کرمانشاه؛

وجود 109 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان

مدیرعامل شرکت پخش فرآوده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: مشکلی برای تامین نفت سفید استان در فصل سرما وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید رمضان هاشمی با اشاره به وجود شش ناحیه در حوزه عملیاتی استان کرمانشاه گفت : بزرگترین ناحیه، ناحیه مرکزی شامل شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود، هرسین و صحنه است.

وی از وجود 109 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و اظهار کرد: همچنین 73 جایگاه عرضه گاز CNG در استان فعال است که از این تعداد 36 جایگاه تک منظوره و 37 جایگاه دو منظوره هستند.

وی با اشاره به وجود 540 فروشندگی نفت سفید در استان اظهار کرد: در حال حاضر 107 هزار خانوار در استان نفت سفید مصرف می‌کنند.نفت سفید مصرف کننده عمده نیز در استان دارد،هر مصرف کننده که بیش از شش هزار لیتر در ماه نفت سفید مصرف کند جزء مصرف کننده عمده محسوب می‌شود که با این احتساب 700 تا 800 مصرف کننده عمده در سطح استان داریم.

32 هزار مصرف کننده خرد نفت سفید مانند ادوات کشاورزی نیز در استان فعال هستند.مشکلی به لحاظ تامین نفت سفید در فصل سرما در استان وجود ندارد .در سال جاری تاکنون چهار کالابرگ نفت سفید در مجموع به میزان 1100 لیتر برای هر خانوار اعلام شده است و دو تا سه کالابرگ دیگر نیز به میزان 900 لیتر برای هر خانوار تا پایان سال اعلام خواهد شد.

سرانه هر خانوار در بحث نفت سفید دو هزار لیتر است.در شرایط سرمای شدید کالابرگ فوق العاده نیز توزیع می‌شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.