رشد 140 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: اقدام های موثر مبارزه با قاچاق کالا باعث رشد 140درصدی میزان کشفیات کالای قاچاق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار محمدرضا مقیمی روز پنجشنبه دربازدید از ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان استان بوشهر افزود: این درحالی است که میانگین کشفیات کالای قاچاق در کشور از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه 45 درصد است.

وی یادآورشد: ایستگاههای ایست و بازرسی نقش مهمی در مبارزه با قاچاق کالا ایفا می کنند و ایستگاه شهید صلاحی نیز از اهمیت بالایی در این خصوص برخوردار است.

سردار مقیمی اظهارداشت: پلیس اهتمام ویژه ای به ایجاد تسهیلات لازم برای آسان سازی وضعیت عبور و مرور خودروها در ایستگاه شهید صلاحی دارد ضمن اینکه تشدید برخورد با قاچاقچیان نیز بجد در دستور کار است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اضافه کرد: با توجه به نوسازی و بازسازی این ایستگاه با پیگیری های لازم سامانه های گمرکی نیز در ایتسگاه بازرسی شهید صلاحی راه اندازی خواهد شد.

وی گفت:در استان بوشهر سه ایستگاه بازرسی وجود دارد و ایستگاه شهید صلاحی بدلیل اینکه خروجی استان بوشهر به سمت استان فارس است از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقیمی افزود:باتوجه به وجود سیستم های کنترلی پیشرفته در ایستگاه شهید صلاحی اگر سامانه های گمرکی نیز راه اندازی شود در امر مقابله با قاچاق کارامد تر عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد:بدلیل ناامن شدن استان هرمزگان برای قاچاقچیان ، افراد سودجو و فرصت طلب استان بوشهر را برای اقدام های خلاف خود انتخاب کرده اند که با اتخاذ تدابیر لازم فضا برای قاچاقچیان در این استان نیز ناامن خواهد شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.