بخشدار سابق بوشهر:

جبران عقب‌ماندگی روستاهای هلیله و بندرگاه

بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان بوشهر گفت: محدودیت‌های دو روستای همجوار نیروگاه حل شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عقب ماندگی‌های این دو روستا جبران می‌شود.

جبران عقب‌ماندگی روستاهای هلیله و بندرگاه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس برزگرزاده صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در روستا، طرح خانه‌های فرهنگ روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این برنامه شش نقطه از روستاهای بخش مرکزی مورد هدف قرار گرفته است افزود: تاکنون این طرح در چهار روستا تجهیز شده است.

بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات روستاهای بخش مرکزی عدم صدور سند بود که این مشکل نیز به‌جز در آبطویل در همه روستاها رفع شده است.

وی یکی از برنامه‌های دیگر را اشتغال بانوان عنوان کرد و گفت: در راستای اشتغال زنان خانه‌دار در حوزه قالی‌بافی برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شد که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.

برزگر زاده به مشکلات روستاهای همجوار نیروگاه اشاره کرد و افزود: ایجاد مخزن دو هزار متر مکعبی آب، ساخت دو مدرسه شش کلاسه و نوسازی شبکه برق این دو روستا از جمله برنامه‌هایی است که در این روستاها انجام و یا در حال انجام است.

وی بیان کرد: همچنین طرح هادی نیز در روستاهای هلیه و بندرگاه نهایی شد و به تصویب رسید.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس برزگرزاده، احمد عمویی به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ ث
برچسب ها: هلیله ، بندرگاه ، بوشهر ، بخشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.