اردبیل؛

20 میلیارد تومان برای بهسازی و توسعه فضای سبز شهری هزینه شده است

شهردار اردبیل گفت: در سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان برای بهسازی و توسعه فضای سبز شهری هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف اللهیان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تنها در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی و توسعه فضای سبز شهری هزینه کرده‌ایم که معتقدیم این اقدامات به افزایش نشاط عمومی و در نتیجه، سلامت شهروندان منجر می شود.

وی با تشریح برخی اقدامات مجموعه شهرداری اردبیل در حوزه سلامت، اظهار کرد: به عنوان مثال شهرداری هرچند به لحاظ قانونی، تکلیفی در ارتباط با ساماندهی معتادان متجاهر برعهده ندارد، اما به لحاظ مسوولیت فرهنگی که بر عهده این نهاد است و همچنین به منظور پیشگیری از متاثر شدن فرهنگ عمومی شهر از حضور معتادان متجاهر در سطح شهر، ما در این مجموعه از سال گذشته با کمک موسسات خیریه به این کار ورود پیدا کردیم، بطوری که هیچ هزینه‌ای به جهت ساخت مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر، از موسسات خیریه دریافت نکردیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مجموعه شهرداری اردبیل در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و خواهد بود تا در عرصه نظام سلامت تاثیرگذار باشد، افزود: می توانیم در ارتباط با طرح مکان یابی خانه های بهداشت با اولویت مناطق کم برخوردار شهر، با دانشگاه علوم پزشکی همکاری نزدیک داشته باشیم.

لطف‌اللهیان تاکید کرد: عمده کارهای شهرداری اردبیل در ارتباط با سلامت شهروندان، محتوای پیشگیرانه داشته و اقدامات متعددی در راستای رسیدن به جایگاهی انجام داده‌ایم تا بتوانیم با داشتن شهروند سالم، به شهر سالم برسیم.

وی اجرای "مسیر سلامت" در رینگ دور دریاچه شورابیل را یادآور شد و افزود: نگاه شهرداری به پروژه های شهری عمدتا پیوست سلامت داشته و رویکرد آن انسان محورانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل نیز در این دیدار با تقدیر از حضور شهردار اردبیل، اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بویژه فرهنگی و عمرانی را مناسب و موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد.

قدرت اخوان اکبری با اشاره به رضایت‌مندی عمومی از تلاش ها و شیوه مدیریت شهری شهردار اردبیل، گفت: با تداوم تعاملات مثبت موجود فی مابین دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرداری اردبیل، امیدواریم گام های موثرتری در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مناسب‌تر برای شهروندان اردبیل برداشته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.