هفته نوزدهم ليگ برتر واليبال

ته‌جدولی‌ها در تلاش برای حفظ شانس/خودروسازان به ورامین می‌روند

نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.

ته‌جدولي‌ها در تلاش براي حفظ شانس/ خودروسازان به ورامين مي‌روندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.  


بانک سرمایه-پارسه

در این هفته از رقابت‌ها تیم بانك سرمایه كه در حال حاضر صدرنشین مسابقات به شمار می‌رود باید در خانه والیبال به مصاف تیم پارسه برود. شاگردان مصطفی كارخانه برای بقا در صدر جدول به پیروزی در این مسابقه نیاز دارند. سرمایه دارها در دیدار رفت دو تیم را به سختی و با حساب 3 بر 2 پارسه  شكست دادند. پارسه‌ای‌ها اما این روزها حال و روز خوبی ندارند و قطعا كار برای بانك سرمایه آسان‌تر خواهد بود. 


پیکان تهران -صالحین ورامین

دیگر تیم مدعی عنوان قهرمانی یعنی پیكان این هفته در ورامین به مصاف تیم صالحینی خواهد رفت كه مجتبی عطار را به عنوان سرمربی روی نیمكت خود دارد. ورامینی‌ها هفته قبل بعد از چند هفته ناكامی موفق به پیروزی مقابل تیم راه و عمران ساری شدند و با روحیه خوب به مصاف پیكان خواهند رفت. این در حالی است كه پیكانی‌ها هم تنها به پیروزی مقابل ورامینی‌ها فكر می‌كنند. 


شهرداری ارومیه-شهرداری اراک

تیم والیبال شهرداری ارومیه كه در نیم فصل دوم نتایج خوبی كسب كرد و توانست به رتبه سوم جدول رده بندی دست پیدا كند در هفته نوزدهم در سالن غدیر ارومیه میزبان شهرداری اراك است. شاگردان عباس برقی كار آسانی در این هفته از رقابت‌ها خواهند داشت و به نظر می‌رسد روند پیروزی‌هایشان ادامه‌دار خواهد بود. ارومیه‌ای‌ها در دیدار رفت دو تیم شهرداری اراك و شهرداری ارومیه با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسیده بودند. گفتنی است عباس برقی در این مسابقه مجتبی میرزاجانپور را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو در اختیار نخواهد داشت.  


سایپا تهران-خاتم اردکان

تیم والیبال سایپا تهران كه چند هفته ناكامی را سپری كرده است این هفته از مسابقات به مصاف تیمی خاتم اردكان خواهد رفت. نارنجی‌پوشان به دنبال پیروزی از این دیدار خانگی هستند تا روند ناكامی‌های خود را به پایان رسانده و در جدول رده‌بندی به جایگاه قبلی خود برسند. دیدار دو تیم سایپا و خاتم اردكان نخستین دیدار این هفته از مسابقات است. دیداری كه از ساعت 15 در خانه والیبال برگزار می‌شود. 

 
هاوش گنبد-عمران ساری

تیم هاوش گنبد این هفته، هفته سرنوشت‌سازی را پشت سر خواهد گذاشت. آن‌ها در حالی در گنبد پذیرای راه عمران ساری خواهند بود كه در صورت شكست در این دیدار شانس خود برای رسیدن به پلی‌آف را از دست خواهند داد. شاگردان رحمان محمدی راد كار آسانی مقابل یاران حسینی نخواهند داشت قطعا دیداری سختی را پشت سر خواهند گذاشت. 


شهرداری تبریز-کاله آمل

دو تیم شهرداری تبریز و كاله آمل هم این هفته در تبریز با هم دیدار می‌كنند. تبریزی‌ها هفته هجدهم را با یك دیدار سخت و سنگین در تبریز پشت سر گذاشتند دیداری كه 3 بر 2 به ارومیه واگذار كردند. تیم كاله هم بعد از دو هفته پیروزی انگیزه زیادی دارد كه روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. این دیدار در سالن شهید اقدمی شهر تبریز برگزار می‌شود. 

*برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است: 
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 
سایپا تهران – خاتم اردکان 
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17 
بانک سرمایه – پارسه تهران 
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16 
صالحین ورامین – پیکان تهران 
 
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16 
سازمان عمران شهرداری ساری – هاوش گنبد 
 
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16 
شهرداری تبریز – کاله مازندان 
 
اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16 
شهرداری اراک – شهرداری ارومیه 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
هرکی به اندازه ظرفیتش پرواز میکند .
آخرین اخبار