هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

شب پیروزی بالانشین‌ها / هاوش شانس پلی‌آف را از دست داد

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی سپری شد که سه تیم بالای جدول مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

شب پیروزی بالانشین‌ها / هاوش شانس پلی‌آف را از دست دادبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار وارد هفته نوزدهم خود شد.
در این هفته از رقابت‌های 3 تیم رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند تا در جایگاه‌های خود باقی بمانند.

تیم صدرنشین بانک سرمایه این هفته در تهران به مصاف تیم پارسه رفت و توانست در این مسابقه 3 بر یک به پیروزی برسد و در رده نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرد. دیگر دیدار این هفته از مسابقات را تیم رده دومی پیکان مقابل صالحین ورامین برگزار کرد و توانست در آن دیدار که به دلیل قطع برق 10 دقیقه وقفه داشت به حساب 3 بر یک به پیروزی برسد.

تیم رده سومی شهرداری ارومیه که از ابتدای نیم فصل دوم مسابقات در تمام دیدارهای خود به پیروزی رسیده است ، هفته نوزدهم مسابقات را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. این هفته شاگردان عباس برقی مقابل تیم شهرداری اراک به میدان رفتند و 3 بر صفر در این دیدار به پیروزی دست پیدا کردند.

تیم سایپا تهران هم این هفته بعد از چند هفته ناکامی و شکست مقابل تیم خاتم اردکان به پیروزی دست پیدا کرد. نارنجی‌پوشان سایپا در یک دیدار سخت 3 بر 2 به پیروزی رسیده و در رده چهارم جدول مسابقات ماندگار شدند.

هاوش گنبد که این هفته در صورت شکست مقابل حریفش شانس رسیدن به جمع 8 تیم برتر  را از دست می‌داد، در این مسابقه مغلوب تیم راه عمران ساری شد تا دیگر امیدی به حضور در مرحله پلی آف نداشته باشد.

تیم والیبال کاله مازندران که در هفته نوزدهم مهمان تبریزی‌ها بود در این دیدار با حساب 3 بر یک مغلوب شد تا شکستی دیگر در کارنامه یاران بهروز عطایی ثبت شود.

**نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


شهرداری اراک صفر – شهرداری ارومیه 3
شهرداری تبریز 3 – کاله مازندران یک
سازمان عمران شهرداری ساری 3 – هاوش گنبد یک
صالحین ورامین یک – پیکان تهران 3
سایپا تهران 3 – خاتم اردکان 2
بانک سرمایه 3 – پارسه تهران یک

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار