هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا 3 – خاتم اردکان 2 / نوار شکست‌های نارنجی‌پوشان شکسته شد

تیم سایپا تهران که چندین هفته را با شکست پشت سر گذاشته بود در آغاز هفته نوزدهم لیگ برتر به پیروزی مقابل تیم خاتم اردکان دست پیدا کرد.

سایپا 3 – خاتم اردکان 2 / نوار شکست‌های نارنجی‌پوشان شکسته شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز با برگزاری دیدار بین دو تیم سایپا و خاتم اردکان در خانه والیبال تهران آغاز شد. 

شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا تهران در حالی مقابل خاتم اردکان به میدان رفتند که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل نخست ناکام بودند و بعد از چند شکست به این پیروزی 3 بر2   دست پیدا کردند.

در ست نخست این دیدار برتری با نارنجی‌پوشان بود جایی که این تیم موفق شد 25 بر 23 به پیروزی برسد.

در ست دوم اما اردکانی‌ها نمایش بهتری داشتند و 25 بر 19 به برتری رسیدند.

در ست سوم برتری از آن تیم سایپا بود اما اردکانی‌ها در ادامه موفق شدند ضمن جبران اختلاف امتیاز با حساب 25 بر 22 برنده این ست شوند. در ست چهارم بازیکنان تیم سایپا در تلاش بودند که با پیروزی در این ست مانع پیروزی اردکانی‌ها در این مسابقه شوند. در نهایت تیم سایپا 25 بر 20 برنده شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم این تیم سایپا بود که توانست مقابل میهمان خود به پیروزی برسد و در نهایت به برتری 3 بر 2 رسیده و 2 امتیاز این دیدار را از آن خود کند. 

دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات از ساعت 17 آغاز شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار