کرمانشاه؛

جدیت مدیریت ارشد در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی گفت : موضوع اقتصاد مقاومتی به طور مشخص از اواسط سال گذشته به گفتمان اجرایی و اقتصادی کشور تبدیل شد و از آن زمان تاکنون به شکل جدی در دستور کار دولت قرار گرفته است.


استاندار کرمانشاه افزود: در راستای اجرای سیاست ‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در ریاست جمهوری تشکیل گردید و در ادامه مشابه این ستادها در تمامی استان ها و از جمله در کرمانشاه نیز تشکیل شد.

این مقام عالی استان تصریح کرد: از همان زمان آغاز کار سرفصل های مختلف اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان با توجه به اهمیت موضوع به دنبال این است که  تمامی سرفصل های اقتصاد مقاومتی مانند پیگیری پروژه های مهم، واگذاری طرح ها و پروژه ها، تسهیل و رفع موانع تولید، توسعه صادرات غیرنفتی، جذب سرمایه گذاری و توسعه شرکت های دانش بنیان به شکل جدی اجرایی شوند.

 رازانی اظهار کرد: به همین منظور پیگیری روند اجرای هر کدام از این سرفصل ها توسط معاونت های استانداری، سازمان برنامه و بودجه و دیگر سازمان های مرتبط دنبال می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.