کرمانشاه؛

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه مطابق قانون

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه مطابق قانون بوده است، گفت: تمامی کارکنان فعلی پالایشگاه حفظ می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی  اظهار کرد: در خصوص موضوع فروش پالایشگاه کرمانشاه مباحث گوناگونی مطرح شده که لزوم ارایه اطلاعات دقیقی در این زمینه ضروری است.

این مقام عالی استان افزود: متاسفانه تاکنون اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته و حتی اطلاعات درست و کاملی نیز به نمایندگان مجلس و سایر مقامات استان منتقل نشده است.

وی عنوان کرد: در استانداری نشستی دو ساعته با حضور شش نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع پالایشگاه کرمانشاه برگزار شد و در جلسه ای طولانی اطلاعات کامل و به روز موضوع که توسط مدیریت ارشد استان تهیه  شده بود در اختیار نمایندگان قرار داده شد.
 
رازانی در ادامه به تشریح روند واگذاری پالایشگاه پرداخت و گفت: واگذاری بر اساس اصل 44 قانون اساسی و سیاست های کلی نظام که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده، انجام شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دولتی بودن اقتصاد و تولید همواره یکی از آسیب های جدی نظام اقتصادی و تولیدی و یکی از موانع اصلی توسعه کشور قلمداد شده است.

این مقام عالی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، مقامات عالی کشور، دولت و مجلس شورای اسلامی- در ادوار مختلف- راه برون رفت از این مشکل را در خصوصی سازی و واگذاری تصدی ها در بخش دولت تشخیص داده اند.

 وی افزود: در این زمینه فهرستی از کارخانه جات مختلف جهت واگذاری  تهیه شده که پالایشگاه کرمانشاه نیز در این فهرست گنجانده شده است. در واقع این کار با این امید صورت گرفته که بخش خصوصی به شکلی بهتر از بخش دولتی می تواند مدیریت چنین واحدهایی را پیش ببرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.