شورای آموزش و پرورش دشتستان برای سومین بار نمونه استان شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شورای آموزش و پرورش دشتستان به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر و نمونه این استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ناصر کرمی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان افزود: این موفقیت که بطور متوالی نصیب دشتستان شده است نشانه همدلی، همراهی و همکاری همه مدیران، مربیان و معلمان و کارکنان و اهمیت دادن به مقوله آموزش و پرورش در این شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و پرورش در توسعه و تعالی جامعه بیان کرد: وقتی بالاترین مقام مدیریتی هر استان و شهرستان به عنوان رئیس و بالاترین مقام مذهبی منطقه نیز عضو این شوراست حاکی از اهمیت و گستره کاری این شوراست.

کرمی یادآور شد: مسائل مربوط به آموزش و پرورش باید برای خانواده ها بیان شود، زیرا هر فردی در جامعه فرزندش را سرمایه عمر خود می داند و نمی تواند نسبت به آموزش و پرورش که همان تربیت فرد است، بی توجه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بطور یقین اگر امروز در این شهرستان و یا هر جای دیگری موفقیتی کسب شده به فهم بالا، توجه و همکاری و ارزشی که خانواده ها برای تربیت فرزندان خود داشته اند، برمی گردد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: شورای آموزش و پرورش دشتستان در یکسال گذشته 60 مصوبه کاربردی داشته که همه اجرایی شده است.

سید حسن لواسانی فرد افزود: در کنکور سال گذشته 50 نفر از دشتستان رتبه زیر هزار و در مسابقات فرهنگی و هنری یکهزار و 20دانش آموز مقام های اول تا سوم شهرستان و 200 مقام برگزیده استانی کسب کردند.

وی به اهمیت مقوله پرورشی در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در مدارس شهرستان (مناطق برازجان، مرکزی و ارم و بوشکان) 65روحانی و طلبه برای اقامه نماز، 20 مشاور مذهبی از طلبه های زن و درچهار مدرسه نیز به عنوان مدارس امین روحانی مستقر است.

در این جلسه انجمن اولیا و مربیان مدارس ابتدایی دخترانه شاهد لاله 1، شاهد لاله 2 و مکتب الزهرا برازجان به عنوان سه انجمن برگزیده شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.