بازدید فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی از مدارس شهرک ولیعصر

فرماندار خوی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی از مدارس شهرک ولیعصر بازدید نمودند و از نزدیک با مشکلات معلمان ودانش آموزان آشنا شدند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ «حسین سیوانی اصل» فرماندار خوی به همراه «قدیر محمدی» معاون مدیرکل ومدیر آموزش و پرورش خوی و «احد ذاللو» معاون آموزش ابتدایی مدیریت با حضور در کلاس درس دانش آموزان از نزدیک در جریان آموزش،پیشرفت تحصیلی و مشکلات آنان قرار گرفتند.

 حسین سیوانی اصل، در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از خدمات صادقانه معلمان و مدیران مدارس اظهار داشت : یکی از مسائل مهم در آموزش و پرورش مسئله آموزش است و با دادن انگیزه وشادابی ونشاط به دانش آموزان میتوان آنان را برای ادامه تحصیل تشویق کنیم .

وی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت :شما دانش آموزان آینده سازان کشور ، شایسته خدمت بی منت هستید ولذا وظیفه ماست تا فضای آموزشی شمارا تجهیز و شما بدون هیچ مشکلی به تحصیل خود ادامه دهید .

قدیر محمدی، معاون  مدیر کل و آموزش و پرورش خوی نیز در این بازدید اظهار کرد : بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دانش آموزان باید بر اساس ساحت های ۶گانه از جمله  تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی، تربیت زیستی و بدنی، تربیت هنری و زیبا شناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای، تربیت علمی و فناوری، برنامه ریزی شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.