بوسه آتش‌نشان بر تجهیزات و کپسول اکسیژن همکارش + عکس

تصاویر دردناکی از صحنه های فروریختن ساختمان پلاسکو و حواشی آن منتشر می شود اما شاید بوسه بر یادگاری ها شهدای آتش نشان دردآور تر باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دو روز گذشته که حادثه تلخ گرفتاری ساختمان پلاسکو تهران در حریق و سپس فرو ریختن ساختمان با سازه های فلزی اش رخ داد، نخستین گروه های اعزامی به محل حادثه آتش نشان ها بودند که با تلاش برای تخلیه ساختمان از مردم و کسبه خود در این حادثه گفتار شدند.

پس از گرفتاری تعدادی از آتش نشانان در آوارهای ساختمانی دعا برای نحات جان آنان همه گیر شد و به شبکه های اجتماعی هم رسید اما به دلیل بزرگی حادثه تمامی مسئولان از زنده مانده افراد گرفتار ناامید شده و با استقرار تیم های زنده یاب در جستجوی آتش نشانان گرفتار بر آمدند.

آنچه بیش از همه مردم و دیگر گروه های آتش نشان را آزاد می دهد فراق دوستان و داغ از دست دادن همکارانشان است که حالا مهر شهادت در سینه شان خورده است.
حتی کوچکترین قطعه از وسایل به یادگار مانده از آتش نشانان فداکار برای همکارانشان عزیز است.

در این عکس بوسه یکی از آتش نشانان را بر کپسول اکسیژه همکارش می بینید که بسیار دردناک است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آتشنشان های عزیزم خدا قوت...
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۰۸:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
تو را بخدا وقتی توی خیابان آمبولانس، ماشین آتشنشانی یا پلیس آژیرکشان قصد عبور دارد همکاری کنید. درک کنید. شاید عزیزان خودتون دچار حادثه شدن و هنوز خبرش به شما نرسیده. شاید والدین یا اولاد خودتون توی آسانسور ی جایی گیر کرده باشن یا تصادف کرده باشن. شاید همسایتون باشه. با مرگ هر نفر ممکن است یک خانواده از هم بپاشد و افراد دیگری هم قربانی بشن. خیلیها وقتی تنها سرپرستشون رو از دست بدن دچار مشکلات سختی میشن(فقر، طلاق، ترک تحصیل، فحشا، بی دینی، اعتیاد و ...). با همکاری با این عزیزان جان برکف به مردم نیکی کنید. هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشید (سوره مائده آیه 32).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
...خیلی تاسف برانگیز و درد ناکه.
خدا صبر بده به خانواده هاشون