تبریز؛

تولید سالانه 300 هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان مراغه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مراغه گفت: سالانه 270 تا 300 هزار تن انواع محصولات باغی در مراغه تولید می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نریمانی گفت : هم اکنون ظرفیت سردخانه ها در این شهرستان نزدیک به 140 هزار تن است.
وی افزود : علاوه از سردخانه های موجود  14 واحد نیز با ظرفیت 90 هزار تن در حال ساخت که سال 96 به بهره برداری خواهد رسید .
وی با بیان اینکه سه سال قبل ظرفیت سردخانه ها در مراغه حدود 22 هزار تن بود افزود : با بهره برداری از طرح های دردست ساخت ظرفیت سردخانه ای این شهرستان به 200 هزار تن خواهد رسید .
وی افزود : سالانه در مراغه 180 تا 230 هزار تن سیب درختی تولید می شود و 90 درصد ظرفیت سردخانه های این شهرستان به نگهداری سیب اختصاص یافته است .
وی گفت : وجود سردخانه ها در مراغه باعث شده میوه تولید شده در این شهرستان از جمله سیب درسردخانه ها ذخیر و در زمان مناسب روانه بازار های داخلی و خارجی شود .
مدیر جهاد کشاورزی مراغه در ادامه  گفت : پس از سه ماه از برداشت محصول صادرات سیب مراغه به بازارهای داخلی و خارجی آغاز شده و روزانه ده ها تن محصول بارگیری و به استانهای کشور ارسال می شود .
نریمانی افزود : سیب مراغه علاوه از بازار ها داخلی به کشور های پاکستان ، افغانستان ، عراق ، ارمنستان و آذربایجان نیز صادر می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ان محصولات اکثرا سمی وسرطانزا هستند خشکبار مراغه دارای بیشترین میزان گوگرد مصرفی میباشد که کبد وگوارش را منهدم میکند در تاکستانها از هومونهای شیمیایی بشدت استفاده میشود که این ساختار شیمیایی ان ساختار طبیعی هورمونهای فوق کلیوی بدن را به هم میریزد ودر کار ان اختلال ایجاد میکند وباعث ناتوانی جنسی وریش دراوردن زنان میشود در مرغداری ان نیز بشدت مواد شیمیایی وانتی بایوتیک مصرف میشود در خوراک دام نیز کاه وکلش غنی شده با اوره به مصرف دام میرسد وگوشت تولیدی سرشار از فلزات سنگین سرب است که اعصاب را از بین میبرد
آخرین اخبار