اردبیل؛

راه اندازی قطب‌های علمی طلاق و اعتیاد در اردبیل

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با برنامه‌ریزیهای لازم قطب‌های علمی طلاق، اعتیاد و خشونت گروهی در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛محمد نریمانی در جلسه راه‌اندازی مجلات و قطبهای علمی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: افزایش مجلات در گروهها و دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی از جمله ضرورتها بوده که باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

وی گفت: 21 نفر از همکارانی که توانایی و علاقمندی برای انتشار مجله را دارند، از دانشکده ها شناسایی شده اند و امیدواریم این تعداد با توجه به توانمندیها و علاقمندی سایر همکاران افزایش یابد.

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه همکاران می‌توانند با بر عهده گرفتن مدیرمسئولی و سردبیری مجلات در امورات پژوهشی فعال باشند، افزود: هیئت تحریریه مجلات حداقل باید هفت نفر باشد که از داخل و خارج دانشگاه انتخاب شوند.

نریمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر اقبال چاپ مقالات انگلیسی بسیار بالا است، تصریح کرد: برای مجلات می‌توانیم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز گرفته و در پایگاههای تخصصی نیز اندکس کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: اخیرا آئین‌نامه راه‌اندازی قطبهای علمی نیز به اعضای هیئت علمی دانشگاه ارسال شده است و اعضای هیئت علمی می‌توانند در گروه‌های آموزشی علاوه بر انتشار مجلات، نسبت به راه‌اندازی قطبهای علمی نیز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طلاق، اعتیاد و خشونت گروهی موضوعاتی هستند که در گروه روانشناسی دانشگاه مورد تاکید قرار گرفته اند تا نسبت به راه‌اندازی قطب‌های علمی اقدام شود، اظهار کرد: قطبهای علمی را می‌توانیم بر حسب نیاز دانشگاه و منطقه درخواست دهیم و نسبت به دریافت مجوز اقدام کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.