مشهد؛

دستگيري شرور سابقه دار در حين قدرت نمايي

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري يكي از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناك در حين قدرت نمايي براي شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسين بيات مختاري گفت : دیشب تيم گشت نامحسوس اطلاعات و عمليات این فرماندهي انتظامي در حين گشت زني متوجه قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت يكي از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناك در محدوده خيابان شريعتي براي شهروندان مي شوند كه بلافاصله وارد عمل مي شوند و
شرور سابقه دار با مشاهده ماموران در حاليكه سر و صورت خود را پوشيده بود بدون توجه به اخطارهاي مكرر پليس با يكدستگاه موتورسيكلت به صورت جنون آميز ضمن ايجاد وحشت براي خودرو هاي عبوري و شهروندان باسلاح سرد به داخل يكي از كوچه هاي اطراف متواري مي شود .
او افزود : ادامه تيم عملياتي حاضر در صحنه با رعايت قانون بكارگيري سلاح و شليك چند تير هوايي و ايجاد موانع وي را قبل از آسيب رساندن به شهروندان دستگير مي کنند .
سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان كرد : در اين عمليات متاسفانه یکی از ماموران به جهت حمايت و پيشگيري از صدمه ديدن شهروندان از سوي اين شرور خطرناك مجروح و به بيمارستان منتقل مي شود .
سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت :متهم 30 ساله كه داراي سوابق کيفري متعدد در خصوص تهديد، سرقت، ضرب و جرح، ايجاد رعب و وحشت ،توزيع مواد مخدر و مزاحمت براي شهروندان بود پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در پايان تاكيد كرد : مقابله جدي با عاملان اخلال در نظم و امنيت عمومي از اولويت هاي پليس این شهرستان است.
انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.