شیراز؛

برگزاری جشن گلریزان در فارس

مدیرکل زندان های فارس از برگزاری جشن عیدانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه بدهی این گروه از زندانیان در فارس رقمی بالغ بر 2هزار میلیارد ریال است، گفت: ‌منابع مالی ستاد دیه از محل جذب کمک های خیرین جمع آوری می شود و بخش کوچکی از آن را دولت تأمین می کند و تعداد زیادی از زندانیان با مبالغ پایین بدهی در زندان مانده اند و چشم به کمک خیرین دارند.

حیات الغیب افزود: برای آزادسازی افراد نیازمند لازم است جشن گلریزان عیدانه برگزار شود تا افراد مستحق کمک در ایام عید آزاد شوند.

وی ادامه داد: ‌به لحاظ وسعت استان، بیشترین زندان در کشور در فارس وجود دارد و از نظر جمعیت کیفری سومین استان است.

حیات الغیب خاطر نشان کرد: متأسفانه بیشتر آمار زندانیان مربوط به مواد مخدر و سرقت است و حدود یک هزار و 35 نفر از زندانیان به دلیل بدهی مالی در زندان ها تحمل کیفر می کنند.

مدیرکل زندان های فارس تصریح کرد: در 2 سال گذشته بیش از 30 هزار مترمربع فضای فیزیکی به زندان های استان افزوده شده و بیش از 100 هزار مترمربع فضا بهسازی، بازسازی و مرمت شده که همه این اقدامات برای اجرای مطلوب برنامه های اصلاحی و تربیتی است.

علی اصغر تراب پور مدیرنمایندگی ستاد دیه فارس نیز گفت: 35 نفر از زندانیان با بدهی کمتر از 100 میلیون ریال شناسایی شده اند و با همت خیرین زمینه آزادی این افراد در آینده نزدیک فراهم می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار