شیراز؛

جشن گلریزان در فارس

جشن گلریزان برای کمک به ۸۰۴ زندانی جرایم غیرعمد فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل زندان‌های فارس گفت: این مراسم سی ام خرداد ساعت 16 در هتل بزرگ شیراز برگزار می شود.  
سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: این مراسم همچنین در کازرون، نورآباد، اقلید، آباده، بوانات، نی ریز، فیروزآباد، داراب، فسا، جهرم، مرودشت، لارستان و استهبان با حضور مسئولان دستگاه های قضایی، اجرایی و خیران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: ۸۰۴ زندانی جرایم غیرعمد هستند که از این تعداد ۲۲۷نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه، ۴۶۴محکوم مالی غیر از کلاهبرداری و۸۳نفر نیز دارای محکومیت پرداخت دیه ناشی از تصادف منجر به فوت و جرح و ۳۰نفر نیز قتل غیرعمد و ضرب و جرح غیرعمدی هستند.
سیدحشمت اله حیات الغیب بیان کرد: از این تعداد ۷۹۱نفر مرد و ۱۳نفر زن هستند.
مدیرکل زندان‌های فارس اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲۳نفر از زندانیان از زندان آزاد شده اند که کل بدهی آنان ۴میلیارد و ۸۷میلیون و ۲۱۷هزار تومان بود و یک میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۷۴۶هزار تومان آن را شاکیان از حق خود گذشت کردند.
وی گفت: شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ کلیه شعب بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ آماده دریافت کمک های نقدی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: جشن ، گلریزان ، فارس ، جرایم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.