یاسوج؛

شناسایی استعدادهای ورزشی در جشنواره

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان برای برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی آماده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان گفت: این جشنواره از 13 تا 15 بهمن ماه امسال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

محمدعلی رهامی افزود: این طرح امسال در همه استان‌های کشور از جمله در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان برای اجرای این جشنواره بزرگ ادامه داد: یکی از اولین اقدامات در این خصوص بیمه استعدادهای ورزشی است که قصد حضور در این جشنواره را دارند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیأت‌های ورزشی که در این جشنواره حضور دارند باید مقدمات پذیرایی و اسکان مهمانان کشوری را فراهم کنند.

محمدعلی رهامی افزود:افتتاحیه این جشنواره روز 13 بهمن و از ساعت 9 صبح در سالن شهید پایدار شهر یاسوج آغاز و آیین اختتامیه آن نیز در روز 15 بهمن ازساعت 14 در این مکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد 12 معلم ورزش در سراسر استان از هم اکنون باید در 6 رشته ورزشی استعدادهای برتر 8 تا 12 ساله را برای حضور در این جشنواره شناسایی کنند ادامه داد: اگر دانش‌آموزی استعداد خوبی در این رشته‌ها داشته باشد و از 12 سال هم بیشتر سن داشته باشد می‌توان به صورت استثنا در این جشنواره شرکت کند.

رهامی در ادامه به برخی دیگر از الزامات برای حضور در این جشنواره 30 روزه در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر بیمه کردن دانش‌آموزان باید رضایت‌نامه کتبی والدین برای حضور در این جشنواره نیز به همراه دانش‌‌‌آموزان باشد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.