طبق اعلام سازمان هواشناسی؛

وضعیت آب و هوای ششم بهمن ماه/ ادامه برودت هوا تا هفته آینده+ جدول

امروز شاهد فعاليت جريانات مرطوب به همراه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شديد دربرخی نقاط جنوب شرق وجنوب كشور بوده كه بتدريج از كشور خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحليل داده ها و نقشه های پيش يابی هواشناسی امروز شاهد فعاليت جريانات مرطوب به همراه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شديد دربرخی نقاط جنوب شرق وجنوب كشور بوده كه بتدريج از بعد از ظهر از كشور خارج خواهد شد.

با خروج آن، نفوذ سامانه بارشی جديدی به كشور، از سمت غرب و شمال غرب موجب ابرناكی وبتدريج بارش باران و برف دربعدازظهر در اين مناطق خواهد شد.

روز پنجشنبه دراستانهای واقع درغرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مركزی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز، بارش باران و برف و وزش باد پيش بينی می شود، از اواخر وقت بر شدت بارش در مناطق ياد شده بطور قابل ملاحظه افزايش می يابد.

در روز جمعه علاوه برشدت بارش در مناطق فوق گستره بارش به شمال شرق نيز كشيده خواهد شد، همچنين امروز و فردا با وزش باد گرم جنوبی روی سواحل دريای خزر مخصوصا استان گيلان و اردبيل افزايش قابل ملاحظه دما به همراه وزش باد به نسبت شديد پيش بينی می شود و مجددا از
روز جمعه دمای هوا در اين مناطق كاهش شديد می يابد.

ماندگاری هوای سرد تا روزهای شنبه و يک شنبه آينده در نيمه شمالی كشور انتظار مي‌رود.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار