شیراز؛

ارائه تسهیلات به شهروندان داوطلب سکونت در روستاها

داوطلبان سکونت در روستا ها تسهیلات مسکن 5 درصدی دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت : تسهیلات در قالب وام های 18 تا 20 میلیون تومانی برای نوسازی واحد های مسکونی با بهره 5 درصد پرداخت می شود.

وی در نشست مدیران بنیاد مسکن استان فارس بیان کرد: اعطای تسهیلات به شهروندان داوطلب سکونت در روستاها با هدف تقویت مهاجرت های معکوس و حفظ جمعیت روستایی است .
مهدیان با بیان اینکه بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن برای محرومان است، افزود: برای افراد دواطلب بازگشت به روستا بنیاد مسکن تسهیلات کم بهره را دراختیار آنان قرار می دهد .

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی تنها5  درصد سوددارد اضافه کرد: روستاییان می توانند از فرصت مناسبی که برای بهسازی مسکن های روستایی در خصوص مقاوم سازی در این حوزه فراهم آمده استفاده بیشتری کنند.

مهدویان تصریح کرد:200 هزار واحد مسکونی آسیب‌پذیر روستایی کشور تا پایان امسال بهسازی می شوند و 2میلیون و 400 هزار واحد مسکونی آسیب پذیر در روستاهای کشور است که با برنامه ریزی های انجام شده همه واحدهای مسکن روستایی کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه و تا پایان امسال یک هزارو 405  واحد مسکن نوسازی می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار