امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه حقوق شهروندی در مرحله کارشناسی است/ زمان ارسال این لایحه به مجلس مشخص نیست


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بخش های مختلف لایحه حقوق شهروندی مراحل کارشناسی را طی می کند و  نمی‌توان برای ارسال این لایحه به مجلس زمان تعیین کرد.


حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعیین تکلیف لایحه حقوق شهروندی و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی، گفت: حقوق شهروندی یک مجموعه‌‍ای از حقوقی است که دامنه وسیعی را دربرمی گیرد.

وی افزود: برش های مختلفی باید در این منشور ایجاد شود چرا که این حقوق به سازمان‌ها و وزارتخانه های مختلفی مربوط می شود، همچنین این لایحه به ارگان های مختلف کشور ابلاغ شده و در کمیسیون‌های مختلف دولت در حال بررسی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: بخشی از این حقوق شهروندی به مسائل درونی دولت مربوط می شود که ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور برای اعضای هیئت دولت الزام آور بوده و این اعضا در حدودی که مربوط به قوه مجریه است مکلف به اجرای آن هستند.

امیری با بیان اینکه در حال حاضر نمی توان برای ارسال این لایحه به مجلس زمان تعیین کرد، گفت: هم اکنون بخش های مختلف لایحه حقوق شهروندی مراحل کارشناسی را طی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
حقوق شهروندی!!!!!!!! یعنی چی؟؟؟
آخرین اخبار