شیراز؛

بهره برداری از 80 طرح عمرانی در ایام دهه فجر

شهرداری شیراز از 80 طرح عمرانی در ایام دهه فجر بهره برداری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آرش فرج‌زاده معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز در مراسم نمایشگاه تخصصی شهر زیبا که توسط سازمان همیاری شهرداری استان فارس برگزار شد، تصریح کرد: به مناسبت دهه‌مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرداری شیراز از 80 طرح عمرانی بهره برداری می کند.

افزود: یکی از این طرح ها تقاطع غیرهمسطح سرداران- تخت جمشید است که به عنوان شاخص‌ترین طرح‌های افتتاحیه دهه‌فجر شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان افتتاح می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار بیان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح سرداران- تخت جمشید از 5 زیر طرح شامل یک زیرگذر به طول یک کیلومتر،  یک پل بر روی محورسرداران و همچنین تقاطع و میدان است که در سطح 700 متر ساخته شده است که این تقاطع غیرهمسطح دارای یک رینگ عابر پیاده به صورت بتونی و به طول یک کیلومتر است که در کشور نمونه است.

وی ادامه داد: از دیگر طرح های عمرانی پارک بزرگ فرزانه و رحمت نیز به عنوان دو طرح بزرگ شهری، طرح بزرگ پل کابلی ولیعصر با طول 2 هزار و 50 مترمربع که در قسمت‌های مختلف دهنه 40 متری ایجاد شده و برای ابتدا و انتهای هردهنه ستون‌هایی قرارگرفته است در اختیار شهروندان شیرازی قرار می گیرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار