زنجان؛

5 طرح عمرانی در شرکت آب و فاضلاب شهری افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از افتتاح و بهره برداری 5 طرح عمرانی در شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان در دهه ی مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره برداری آزمایشگاه مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای افتتاح این آزمایشگاه هزینه شده است.

وی هدف از راه اندازی این آزمایشگاه را ایجاد و تجهیز مرکزی مطابق با استاندارد روز جهت انجام آزمایشات مربوط به کنترل کیفیت آب و فاضلاب عنوان کرد و افزود: طرح تله متری ۱۸ حلقه چاههای شرقی ، سامانه گندزدایی زرنان شهر زنجان و تجهیز ایستگاه پمپاژ سه شرقی در دهه مبارک فجرافتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

این مقام مسئول اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه تجهیز ایستگاه پمپاژ ۳ شرقی شهر زنجان، پمپاژ آب مورد نیاز مخزن ذخیره ۴ شرقی شهر زنجان و تامین مخزن ۴ شهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در پایان گفت: برای افتتاح و بهره برداری ۵ طرح در مجموع ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است .

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.