یاسوج؛

بهره برداری از 13 طرح صنعتی در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 13 طرح صنعتی در استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 واحد صنعتی کمتر از یک درصد صنایع کشور را دارد.

داریوش دیودیده حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را 241 میلیارد ریال و فرصت‌های شغلی آنها را 181 نفر اعلام کرد.

وی گفت: از این تعداد، هفت طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد، چهار طرح در گچساران، یک طرح در کهگیلویه و یک طرح در چرام افتتاح خواهد شد.

به گفته وی این طرح‎های صنعتی و معدنی شامل ظروف یک‌بار مصرف کاغذی و گیاهی، بسته بندی حبوبات، مصنوعات فلزی و چوبی، مرمریت، آسفالت، سردخانه و دستمال کاغذی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین طرح‌های افتتاحی در این ایام را کارخانه تولید ظروف یک‌بار مصرف کاغذی و گیاهی با حجم سرمایه گذاری 71 میلیارد ریال و کارخانه تولید پانل ساختمانی pvc با حجم سرمایه گذاری 45 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها بخشی از مشکلات استان را در زمینه تأمین نیازها و رفع معضل بیکاری مرتفع خواهد کرد.

وی حمایت از طرح‌های اقتصادی را از اولویت‌های برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن قابلیت‌های مهم در زمینه سرمایه‌گذاری به‌ویژه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.