اصفهان؛

عرضه 40 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

فرماندار کاشان از وجود 40 هزار عنوان کتاب از 300 ناشر در 325 امین نمایشگاه استانی کتاب به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مؤمنیان  امروز در حاشیه بازید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب کاشان در مصلی بزرگ بقیةالله الاعظم این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 670 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که با وجود استقبال چشمگیر آن‌ها به دلیل محدودیت فضا تنها 300 ناشر در 170 غرفه فروش کتاب خواهند داشت.

وی افزود: 325 امین نمایشگاه استانی کتاب کشور و دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از تاریخ 13 تا 18 بهمن در این شهرستان برگزار می‌شود که با حضور سید عباس صالحی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسول زرگرپور استاندار اصفهان روز سیزدهم بهمن افتتاح خواهد شد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: کاشان با داشتن پیشینه قدیمی در حوزه تاریخ و فرهنگ کشور و به عنوان شهر دارالمؤمنین شناخته می‌شود که برازنده کاشان است رخدادهای فرهنگی در سطح ملی و در تراز نام این شهر برگزار کنیم.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان یکی از نواقص حوزه فرهنگی کشور را میزان پایین سرانه مطالعه به ویژه در نسل جوان دانست و عنوان کرد: با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب شاهد رشد سرانه مطالعه در کشور خواهیم بود و با این برنامه‌ها می‌توان حوزه فرهنگی را غنی‌تر و میزان مطالعه را افزایش داد.

مؤمنیان با اشاره به آمادگی کاشان برای یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب کشور خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مسؤولان شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و اجرایی پشتیبانی کامل از دومین نمایشگاه سراسری کتاب در کاشان است.

 دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از 13 تا 18 بهمن‌ ماه در مصلی بقیةالله الاعظم کاشان پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.