استان بوشهر:

اجرای هفت هزار برنامه در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از آغاز اجرای بیش از هفت هزار برنامه فرهنگی، هنری، دینی ،ورزشی و اجتماعی همزمان با 12 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

اجرای هفت هزار برنامه در دهه فجر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله شفیعی روز سه شنبه با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن افزود: بهمن ماه از ایام فراموش ناشدنی درانقلاب اسلامی است که ملت ایران دوباره به هویت خود با ورود حضرت امام و پیروزی انقلاب دست یافت.

وی یادآور شد: افزون بر طرح های افتتاحی و کلنگ زنی که توسط استانداری انجام می شود کمیته های 20گانه ای نیز در قالب ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان بوشهر تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در همین راستا انواع جشنواره، همایش و جشن های انقلاب از جمله برنامه های هنری و تئاتر، مسابقه های سرود و موسیقی انقلابی ، بازیهای بومی و محلی، کارگاههای قرآنی و آموزش دینی، مشاعره و نقالی و انواع مسابقه های ورزشی در ایام الله دهه فجر در این استان برگزار می شود.

وی گفت: شعار دهه فجر امسال 'گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شفیعی افزود: تجربه نشان داده است تنها راه نجات و توسعه کشور و دستیابی به آرمان های انقلاب حفظ گفتمان انقلاب که حضرت امام مبدع و مبتکر آن بود است کما اینکه امام راحل در دوره 10ساله حیات اصرار بر حفظ آن و در دوره رهبر معظم انقلاب نیز این رویه ادامه دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همه دولتمردان، مسئولان و مردم باید تاکید بر حفظ این گفتمان داشته باشند و هر نوع تغییر و انحراف دراین مهم با هر نیتی به معنای ضربه زدن به انقلاب و هویت ملت ایران و آماده کردن کشور برای شکست خواهد بود.

شفیعی گفت: استقلال، آزادی جمهوری اسلامی ، نه شرقی نه غربی ، محوریت قراردادن ولی فقیه، حمایت از محرومان، مبارزه با استکبار و سازش ناپذیری در برابر ابرقدرت ها و عدم اعتماد به امریکا گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در پرتو حفظ گفتمان انقلاب امنیت پایدار و اقتصاد مقاومتی محقق می شود تا در کنار استقلال سیاسی به خودکفایی اقتصادی نیز دست یابیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در نخستین روز از بزرگداشت دهه فجر رژه موتور سواری ، نواختن زنگ انقلاب ، به صدار درآمدن بوق کشتی ها و نمایشگاه صنایع دستی ، عفاف و حجاب و جشنواره غذا در استان بوشهر انجام می شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.