هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

ماشین سازی از استقلال امتیاز می خواهد/ منصوریان به دنبال سنت شکنی در لیگ شانزدهم

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم های ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با دیدار ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران آغاز می‌شود. در نخستین دیدار استقلال تهران در تبریز مهمان ماشین‌سازی قعرنشین است.

چهارشنبه 13 بهمن

ماشین‌سازی - استقلال، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر با 31 امتیاز در رده 4 جدول قرار دارد و آبی پوشان درصدد هستند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، خود را به صدر جدول نزدیک کنند تا با روحیه‌ای مضاعف به تیم السد قطر بروند.

شاگردان علیرضا منصوریان در حالی به مصاف تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی می‌روند که در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند موقتا به رده سوم جدول صعود کنند.استقلالی ها به دنبال این هستند تا با برد مقابل ماشین سازی خود را برای 2 بازی سخت پیش رو آماده کنند.

استقلالی ها پس از دیدار مقابل ماشین سازی دو مسابقه بسیار مهم را پیش رو دارد. آنها ابتدا در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می روند و سپس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس برود.به این ترتیب برد مقابل سبز پوشان تبریزی باعث می شود آنها با روحیه خوب به مصاف حریفان بروند.

آبی پوشان که این روزها در شوک محرومیت اعلام شده از سوی فیفا هستند نمی‌توانند از بازیکنان جدید خود یعنی جپاروف ، تیموریان و چشمی استفاده کنند.

استقلالی ها همچنین در این دیدار فرشید اسماعیلی و مجید حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

 جابر انصاری و هرایر مگویان نیز به دلیل مصدومیت در این بازی استقلال را همراهی نمی‌کنند.

از طرفی کاوه رضایی با اعلام کادر پزشکی می تواند استقلال را همراهی کند اما با توجه به 2 اخطاره بودن این بازیکن احتمال دارد وی به زمین مسابقه نرود.

//////////

تیم فوتبال ماشین سازی در حال حاضر با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

ماشین‌سازی با 28 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و این تیم 18 هفته است که رنگ برد را ندیده و تنها برد این تیم در هفته اول رقم خورده است.

شاگردان کاظمی تنها 12 گل زده را در کارنامه خود به ثبت رسانند و به نوعی بی‌خطرترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اند.

تیم ماشین سازی توانسته هفته گذشته تیم تراکتورسازی رامتوقف کند و از همین رو شاگردان کاظمی می توانند با روحیه و خودباوری بهتری نسبت به گذشته برابر استقلال صف‌آرایی کنند و در فکر کسب اولین برد خود باشند. 

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که ماشین‌سازی دیگر آندرانیک تیموریان را هم در اختیار ندارد.اما از سویی دیگر امین حاج‌محمدی بازیکنی که نیم‌فصل اول در استقلال حضور داشت در حال حاضر برای ماشین سازی به میدان می رود.

تیم فوتبال ماشین سازی در صورت پیروزی در این دیدار می تواند یک پله صعود داشته باشد و در صورت باخت در جدول جایگاهش تغییری نمی کند.

اگر شاگردان کاظمی بتوانند استقلال را شکست بدهند یک شگفتی در لیگ برتر رقم می خورد البته هر چند که سبزپوشان هفته هاست که رنگ پیروزی را ندیده اند.

ماشین‌سازی در این دیدار بهمن کامل را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. 

با این وجود باید منتظر ماند تا دید آیا منصوریان می تواند در سرمای تبریز 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند و یا شاگردان کاظمی برای ماندن در لیگ برتر اجازه کسب این امتیاز را به استقلالی ها نمی دهند و با برد مقابل آبی پوشان تا حدودی جایگاه خود را در جدول ارتقا می بخشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
با دو بازی بهار نمیشه تیمای بزرگو مگه زدن که انقدر شادو شنگولن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار