حاج محمدی:اوایل سال 95 سخت ترین شرایط را در استقلال سپری کردم

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی گفت: حضورم در ماشین سازی بهترین تصمیم سال 95 بود و آرزو می کنم تیم در لیگ برتر باقی بماند.

حاج محمدی: آرزو می کنم سال 96 ماشین سازی در لیگ برتر بماند / اوایل سال 95 سخت ترین شرایط را در استقلال سپری کردممحمد امین حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعطیلات عید و حلول سال جدید اظهار کرد: در ابتدا لازم می‌دانم بە مردم کشورم فرا رسیدن سال جدید رستاخیز طبیعت و نوروز باستانی را تبریک عرض کرده و برای مردم کشورم بهترین‌ها را آرزو کنم.

وی در ادامه افزود: اوایل سال ۹۵ به لحاظ فوتبالی سال دشواری را سپری کردم چرا که در تیم استقلال تهران روند نامناسبی را پشت سرگذاشتم و امیدوارم زندگی کسی مثل اوایل سال ۹۵ نباشد.

حاج محمدی بیان کرد: با ورود ماشین سازی به لیگ برتر زندگی شیرینی به لحاظ فوتبالی برایم رقم خورد چرا که شرایط خوبی در ماشین سازی دارم. البته اکنون ماشین سازی جایگاه خوبی ندارد، اما سعی می‌کنیم با درایت کادر فنی تیم و تلاش بازیکنان تیم حفظ شده و من آرزو می‌کنم ماشین سازی در سال ۹۶ در لیگ برتر باقی بماند.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تصریح کرد: من عاشق عید و نوروزام چرا که همه حتی طبیعت تازه و با طراوت شدە و نوعی رستاخیز در طبیعت رخ می‌دهد.

وی در خصوص برنامه هایش در تعطیلات نوروز گفت:: با توجه بە استراحت ۴ روزه ماشین سازی تن‌ها برای ۴ روز برنامه ریزی کردە و در کنار خانواده ام هستم و دید و بازدیدهای اول روزهای عید از رسوم مردم کشورمان است که ما نیز آن را به جای می‌آوریم.

حاج محمدی با اشاره به دعا در لحظه تحویل سال گفت:: بهترین دعا سلامتی مردم کشوڕم و خانواده ام است چرا که سلامتی جز بهترین نعمات است و اگر سینی به سفره هفت سین اضافه کنم شک نکنید سلامتی خواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی اضافه کرد: برنامه‌های زیادی برای سال ۹۶ دارم که شاخص‌ترین آن تلاش برای حفظ ماشین سازی در لیگ است.

وی در پایان یاد آور شد: سال ۹۵ رویدادهای تلخ زیادی را پشت سر گذاشتیم که مهمترین آن حادثه دلخراش پلاسکو را می‌توان نام برد، اما امیدوارم سال ۹۶ سالی پر از سلامتی، صحت و تندرستی برای مردم کشورم رقم بخورد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار