کرمانشاه؛

برخورد با آژانس های متخلف

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه اعلام کرد: آژانس‌های فاقد مجوز و متخلف در شهرکرمانشاه پلمب و با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سجاد سلیمانی با اشاره به وجود تعداد270آژانس تاکسی تلفنی دارای مجوز و تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در شهر کرمانشاه در حال فعالیت هستند ،  اظهار داشت : اکنون آژانس‌ها دو گروه هستند، برخی صنفی و تحت نظارت اتاق اصناف( اتومبیل کرایه ) و برخی زیر نظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر  کرمانشاه  اداره می‌شوند .

وی نظام‌دهی به فعالیت آژانس‌ها، ایجاد امنیت روانی، هویت بخشی به شخص راننده و خودروی او، کنترل تردد رانندگان آژانس‌ها در سطح شهر و ... را از اهداف اجرای چنین طرحی عنوان و  تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور و اداره اماکن همچنین در صورت مشاهده  با آژانسهای تاکسی تلفنی  تحت پوشش این سازمان که مقررات و آئین نامه سازمان تاکسیرانی را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از مدیران آژانس های فاقد مجوز خواست تا به منظور جلوگیری از پلمب آژانس های خود، هرچه سریعتر جهت دریافت پروانه تاکسیرانی به این سازمان واقع در چهارراه بسیج، جنب بانک ملت مراجعه کنند.

سلیمانی، داشتن صلاحیت اخلاقی، عدم سو پیشینه و کارت شهری را از شرایط مورد نیاز راننده برای کار در آژانس تلفنی عنوان و تأکید کرد: علاوه بر راننده، مدیر تاکسی تلفنی هم باید صلاحیت قانونی را از مراجع ذیصلاح کسب کند.

به گفته وی کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی نیز با متخلفینی که مقررات فعالیت در تاکسی تلفنی را رعایت نمی کنند، برخورد قانونی می کند. رانندگان آژانس تلفنی برای تردد در شهر باید از تابلو به عنوان علامت مشخصه و معرف آژانس تاکسی استفاه بکنند تا قابل تمایز از خودروهای مسافربر شخصی باشند.

وی یادآور شد: همچنین بدنه خودرو باید شطرنجی شده و 2 درب خودرو آرم تاکسی تلفنی داشته باشد .ضمنا کنترل رانندگان فاقد کارت شهری جزو مواردی است که در صورت مشاهده برخورد خواهد شد و تنها کسانی مجاز هستندکه داری پروانه فعالیت باشند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار