شیراز؛

1 مصدوم در حادثه رانندگی در شیراز

در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با ستون برق راننده مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: در ساعت 14:48 دقیقه ظهر روز گذشته رانندگان خودروهای عبوری ضمن تماس با سامانه 125 برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو با ستون برق در کمربندی حجت آباد را گزارش دادند که بلا فاصله نیروهای عملیاتی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

کامران صفاری فرمانده آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با ستون برق حاشیه خیابان برخورد کرده و متوقف شده بود.
وی با اعلام اینک براثر شدت این برخورد راننده در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به همراهی نیروهای کمکی بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودرو را برش داده و راننده را  که از ناحیه دو پا دچارآسیب شدید شده بود از خودرو خارج کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: راننده خودرو برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و آتش نشانان پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار