ساری،

اجرای بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی ایام الله دهه فجر در مازندران اجرا می ود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اجرای بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی و ایام الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیات های ورزشی و معاونت امور جوانان و فرهنگی در استان اجرا می شود.

وی افزود: افتتاح 6 طرح عمرانی، افتتاح خانه جوان، همایش بزرگ تجلیل از جوانان نخبه و تجلیل از برگزیدگان قرآنی کشوری ورزشکاران و جوانان از برنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان در دهه مبارک فجر است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 6 طرح عمرانی ورزشی دهه فجر امسال افتتاح می شود، گفت: سالن ورزشی بهنمیر در شهرستان بابلسر، سالن ورزشی نعمت آباد و پایگاه قهرمانی در شهرستان تنکابن، سالن ورزشی روستای مهدیرجه در شهرستان گلوگاه و زمین فوتبال روستای کلت و سایت تخصصی وزنه برداری در شهرستان نکا در ایام الله دهه مبارک فجر بهره برداری خواهد شد.

حسین زادگان از افتتاح خانه جوان در مرکز استان خبر داد وافزود: این مکان برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان و سازمان های مردم نهاد در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار