کرمانشاه؛

استحقاق استان داشتن آسیب های اجتماعی نیست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: استحقاق استان داشتن مشکلات متعدد در زمینه آسیب های اجتماعی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ یوسف شاه حسینی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و شعائر و اندیشه ای که در عرصه انقلاب مطرح بود همگی ریشه فرهنگی داشت.

وی بیان داشت: هم چنین همه فعالیت های دیگر در دفاع مقدس، سازندگی و دیگر عرصه ها نیز مبتنی بر فرهنگ بود و همین نوع گفتمان یک فرصت جدیدی را برای جهان ایجاد کرد لذا باید همواره این عناصر سازنده و ارزش های برآمده از انقلاب را به عنوان مرجع پیشرفت مد نظر داشته باشیم.

وی اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین نکته ای را که امام خمینی(ره) در تعریف پیروزی انقلاب داشتند، اخلاص و وحدت بود که ضرورت دارد به تاسی از بزرگان این مهم را همواره مورد توجه قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تلاش و جدیت بیشتر برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان، گفت: آسیب های متعددی در عرصه های مختلف شکل گرفته و ما در وضعیتی قرار گرفته ایم که باید اهتمام و جدیت بیشتری برای کاهش این آسیب ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بحث توسعه یافتگی از یک مسئله به یک معضل تبدیل شده، اظهار داشت: استحقاق استان بسیار بالاتر از آن است که هم اکنون با مشکلات متعددی در زمینه آسیب های اجتماعی مواجه شده لذا باید شرایطی را فراهم کنیم که با یک عزم و نگاه جدیدی این مسائل را کاهش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به سفر چند ماه گذشته رئیس جمهور به استان گفت: خوشبختانه در این سفر با تخصیص اعتبارات خوبی فصل جدیدی برای پرداختن به مشکلات استان ایجاد شد  اما با توجه به مشکلاتی که در زمینه آسیب های اجتماعی در استان داریم نیازمند توجه بیشتر مسئولین کشوری به ویژه مدیران سازمان بهزیستی کشور در راستای حل این مشکلات هستیم.

وی بیان داشت: ما در استان کرمانشاه هم دارای سازمان های مردم نهاد با انگیزه و هم افراد محقق و پژوهشگری هستیم که می توانند کمک حال و همیار سازمان های دولتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.