افتتاح 212 پروژه مسکن در مناطق مختلف استان بوشهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۲۱۲ پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر، گفت: برای ساخت این پروژه ها 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح 212 پروژه مسکن در مناطق مختلف استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رحمید حیدری بریدی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر با اشاره به ساخت 12 هزار و 765 مسکن مهر در شهرهای کم جمعیت استان توسط این نهاد، اظهار داشت: لازم به ذکر است که از این میزان واحد مسکونی تاکنون 98 درصد آن تکمیل شده و تحویل متقاضیان شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین 52 واحد مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر ساخته شده است که این واحدها با اعتبار 43 میلیارد ریال ساخته شده و امروز در ایام دهه فجر تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این مساحت زمین که این واحد ها در آن ساخته شده است، 2هزار و 200 متر مریع است، افزود: زیربنای این واحدها که در 4 طبقه ساخته شده شش هزار و 400 متر مربع است.

حیدری  در وام این واحدها یادآور شد: برای هر یک از این واحدها 50 میلیون تومان به متقاضیان وام پرداخت شده افزود: زیربنای هر کدام از واحدهای مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر بین 75 متر مربع تا 110 متر مربع است.

وی افزود: 10 واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در ایام دهه فجر طرحهای گوناگونی در استان بوشهر افتتاح شد خاطر نشان کرد: همزمان با ایام دهه فجر 212 پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر با اعتبار 150 میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.