پارس جم 0-0 سپید رود

گلوله‌های برفی هم حریف تارتار و تیمش نشد

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول روز گذشته با یک دیدار برگزار شد و دیدار دو تیم مدعی صدرنشینی یعنی سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گلوله‌های برفی هم حریف تارتار و تیمش نشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در ابتدای بازی دو تیم بیشتر برای محک زدن یکدیگر بازی می‌کردند و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. اما کم کم این میزبان بود که بازی را در دست گرفت و در دقیقه 31، میلاد قربان‌زاده بازیکن سپیدرود ضربه‌ای خطرناکی به سمت دروازه پارس جم زد که این توپ با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 33، روی سانتر بازیکن پارس جم، موقعیت خوبی نسیب سر زنان این تیم که به‌راحتی این توپ را از دست دادند. 

میلاد قربان‌زاده که در این بازی در محوطه جریمه پارس جم فعال بود در دقیقه 41، باز هم ضربه‌ای به سمت دروازه پارس زد که این توپ نیز با اختلاف به بیرون رفت. بازیکنان سپیدرود که دست‌بردار نبودند در دقیقه 44 یک موقعیت خطرناک روی دروازه پارس جنوبی به‌وجود آوردند که برای این بار میلاد قربان‌زاده توپ را به سمت دروازه پارس زد ولی مجید غلامی، دروازه‌بان این تیم به‌خوبی این توپ را دفع کرد تا نیمه اول با نتیجه صفر-صفر به پایان برسد. 

نیمه دوم این بازی با حملات پارس جم شروع شد. در دقیقه 47 بازیکن پارس در محوطه جریمه توپ را به بیرون زد. پس از این موقعیت بازی تا حدودی آرام شد و پارس جم بیشتر به‌دنبال دفاع منطقی بود تا در این دیدار گل نخورد و پس از انجام این کار به فکر ضد حمله زدن بود. در دقیقه 71، بازیکنان سپید رود روی یک سانتر از جناحین یک موقعیت خطرناک را از دست دادند. 

پس از این موقعیت باز هم بازیکنان پارس جم یک موقعیت خطرناک را از دست دادند که اگر این توپ گل می‌شد، با توجه به دفاع منطقی پارس، سه امتیاز در دست این تیم بود. در دقایق پایان بازی هم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه همدیگر به وجود آورند و بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید. نتیجه‌ای که برای پارس جم خیلی خوب بود و این تیم را 40 امتیازی بود.

بهترین بازیکن: محمود خمیسی باز هم در خط دفاعی خوش درخشید با دادن تذکرات لازم به بازیکنان پارس به خوبی مانع گل خوردن این تیم در این بازی حساس شد.

حواشی بازی: این بازی جدا از جذابیت بالایش، حواشی زیادی هم به‌دنبال داشت. دیدار سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در حالی آغاز شده که سکوهای ورزشگاه شهیدعضدی رشت مملو از برف است و هواداران برای تشویق تیمشان باید به جای نشستن روی سکوها روی برف‌ها بنشینند. 

هواداران گیلانی که همیشه حامی تیمشان بوده‌اند حالا این برف‌ها را نادیده انگاشتند و حاضر به تشویق تیمشان روی این برف‌ها شده‌اند. البته تماشاگران از این برف‌ها به نحو احسن استفاده کردند. باران گلوله‌های برفی که از سوی برخی تماشاگران به زمین پرتاب می‌شد باعث گردید تا دقایقی بازی تعطیل شود. 

از نکات جالب این دیدار این بود که با وجود این‌که نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود از این بازی محروم بود، ولی او به‌راحتی از پشت فنس‌ها بازیکنان خود را راهنمایی می‌کرد و ناظر بازی به این اتفاق هیچ واکنشی نشان نداد. حتی این مربی در یک صحنه بازیکنان نیمکتش را به سوی خود فرا خواند. 

پس از این‌که داور بازی هادی تامینی را از زمین مسابقه اخراج کرد، این کاپیتان با تجربه در اقدامی عجیب با دو دستش گلوی داور مسابقه را گرفت که بازیکنان و کادر فنی سریع وارد عمل شدند و او را جدا کردند.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: پارس جم ، لیگ یک ، سپید رود ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.